Saturday, October 28, 2006

我们好好地在一起, 好吗?


我喜欢你!

你喜欢我些什么?

我不知道?

你不知道你为什么喜欢我?

喜欢你需要理由吗?

嗯...

我也说不上什么理由。 我时常会想起你, 想着你在做些什么。 我好想见到你, 只要见到你我就会很开心。 就这么简单, 见到你, 和你在一起我就会觉得很开心。我好想和你在一起, 一起去看电影, 一起去看日出, 一起欣赏美丽的风景。 只要有你在身旁我就满足了。 我们好好地在一起, 好吗?

5 comments:

Anonymous said...

I like the picture that you attached in your article..:P

zhixing said...

在照片里我看见淡淡的蓝,淡淡的忧郁, 却深深烙在心里

Autumn Moth said...

every winter ends with the arrival of spring. and when that comes, its a beautiful lush of scenery u'd see in the picture. Perhaps then, you'll see things and feel things differently.

zhixing said...

i see myself and my love one walking on the path along the river bank, under a row of trees...

hahahhaha

Autumn Moth said...

=D very well, make that an aim then.