Thursday, July 20, 2006

无奈

无奈,除了无奈,还是无奈

事情发展到这样的地步, 不是我所愿看到, 但也是在我能力内所能控制的。 有些东西是双方面的, 友情是如此, 爱情也是如此。

当某一方面在无悔地付出无限的爱, 而另一方面却把一切拒于门外时,爱渐渐变成了恨, 变成了埋怨。

为何我所付出的爱得不到回报?
为何你不会去珍惜我?
为何... 为何...

感情受挫后, 有人会问无数的为何。 可是无数的为何和得不到任何得答案。

我期望我可以给你一个明确的答案, 奈何我也在为自己找寻另一个答案。

是在爱情里, 我们永远得不到一个肯定的答案吗?

一切都是那么的无奈,可是那却是现实。

5 comments:

Anonymous said...

Where are you going? Still continue blogging while you are not in KL? Have been reading your blog since last month. A "dark" & sad blog but i like it!

Anonymous said...

Where are you going? Still continue blogging while you are not in KL? Have been reading your blog since last month. A "dark" & sad blog but i like it!

zhixing said...

谢谢捧场。
将到东马出差去, 还是会时常回来kl
到东马后, 应该有更多东西写, 也会有更多的思念….

Anonymous said...

All the best in future...
i will be there where u are...
grieving is not an excuse, be strong in the path of your life.

Anonymous said...

All the best in future...
i will be there where u are...
grieving is not an excuse, be strong in the path of your life.