Monday, September 29, 2008

走一走, 拍一拍




6 comments:

穎子 said...

每一次我看游记时,我注意到,一场旅行,除了要在对的时间、有对的心境、也要有对的人/伙伴。

而且对的伙伴要会拍照,这样才能把最美好的画面给牢牢地拍住。

我想,你已经遇到能把你和风景牢牢拍住的伙伴了。真羡慕~

zhixing said...

下次你去旅行,带我一起去.
我帮你拍照 :P
你包我吃住玩就可以了!

Anonymous said...

I'm from CS. nice pic you have

zhixing said...

hi YS,

It's been a while since my last log in to CS. I've almost forgotten my profile in CS :P

Anonymous said...

hehe... I also just joined. just browse thru and accidentally found out ur blog... keep in touch ya:)
p/s: MSN would be much convenient to me compares to email as I am always there

穎子 said...

zzz

你继续做梦吧!~~